Reklama

Wiadomości

LINK4 i Papaya New Directors zwracają uwagę na ważny problem depresji wśród dzieci

Ubezpieczyciel po raz czwarty jest partnerem konkursu. W ramach inicjatywy wybrany przez LINK 4 i Papaya New Directors twórca zmierzył się z bardzo ważnym społecznie tematem. Dane Narodowego Funduszu Zdrowia pokazują bowiem, że z roku na rok rośnie liczba dzieci i młodych osób cierpiących na depresję i zaburzenia lękowe. Dlatego tak ważne jest uświadamianie dorosłych i zwrócenie uwagi na ten często ukryty problem, również poprzez środki artystycznego wyrazu.

[ TEMATY ]

dzieci

depresja

LINK4

Materiał sponsora

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

– Bardzo cenimy ogromną wrażliwość, odwagę i nieszablonowe podejście młodych twórców i twórczyń. W tegorocznej edycji konkursu temat jest szczególnie ważny, bo dotyczy dzieci i młodzieży. Wymaga też szczególnego podejścia do bohaterów i dużej empatii ze strony reżysera, który wykonał ogromną pracę pod okiem doświadczonych filmowców – podkreśla Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu LINK4.

W ramach współpracy powstał film w formie zbliżonej do dokumentu. Reżyserem jest Łukasz Ruciński, a motyw przewodni to pytanie, co depresja odebrała w życiu każdemu z bohaterek i bohaterów.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

– Siłą tego filmu są prawdziwe historie opowiedziane przez młodych ludzi, którzy sami zmagali się z depresją – mówi Joanna Talaśka, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w LINK4.

Reklama

„Resztki” to prawdziwe wywiady z nastolatkami chorymi na depresję, a środkiem artystycznego wyrazu reżysera jest pokazanie ich problemów poprzez przedmioty. Tytuł bezpośrednio zwraca uwagę, że cierpiąc na depresję pozostają resztki - z zainteresowań, z pasji, z dawnego życia. Głównym celem jest skłonienie rodziców do większej uważności.

– Choć to nasza kolejna współpraca, tegoroczne partnerstwo z LINK4 jest dla nas wyjątkowo ważne. Dzięki niemu mogliśmy wspólnie z Łukaszem przekazać, jak ważne jest, żeby dostrzegać niepokojące sygnały, które mogą być oznaką problemów dziecka czy nastolatka. To właśnie dzięki takim kampaniom konkurs Papaya New Directors najlepiej realizuje swoją misję – mówi Magdalena Ignatowicz, Head of Concept Development w Papaya Films.

LINK4 to firma działająca na polskim rynku od 20 lat, która oferuje ubezpieczenia samochodu, mieszkania i podróży, a także ubezpieczenia dla dzieci i rodziców LINK4 Mama i Tata.

Cała tegoroczna edycja konkursu Papaya New Directors jest poświęcona ważnym i aktualnym problemom społecznym. Filmy mają głęboko poruszać oraz prowokować do refleksji i reakcji.

Advertisement
2023-08-16 06:12

Ocena: +1 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Black Friday w LINK4 to nie tylko piątek! Cały tydzień obniżonych cen!

[ TEMATY ]

LINK4

Adobe Stock

To wyjątkowa chwila, by skorzystać z niepowtarzalnej okazji w LINK4 i maksymalnie obniżyć koszty ubezpieczenia samochodu! Właśnie rusza Black Friday – prawdziwy festiwal promocji, który trwa aż 8 dni. Rabaty na polisy OC i OC+AC sięgają teraz aż 20%! Nie przegap okazji na ekstra oszczędności – sprawdź ofertę i korzystaj.

Odpowiednie ubezpieczenie samochodu to kluczowy element dbania o bezpieczeństwo i spokój na drodze. Obowiązkowe OC (ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej) stanowi podstawę, chroniąc Cię przed konsekwencjami finansowymi związanymi ze szkodami wyrządzonymi innym kierowcom. Jednak aby kompleksowo zadbać o swój pojazd i zabezpieczyć się przed różnorodnymi ryzykami, nie można pominąć ubezpieczenia AC (Autocasco). AC staje się pomocne w sytuacjach nieprzewidywalnych, możesz bowiem liczyć na wypłatę odszkodowania w sytuacjach, kiedy Twój samochód zostanie uszkodzony w wypadku, zostanie skradziony czy innych losowych zdarzeniach.

CZYTAJ DALEJ

Entuzjazm głoszenia Ewangelii

2024-05-09 10:50

[ TEMATY ]

wniebowstąpienie

O. prof. Zdzisław Kijas

Monika Książek

Duchowy entuzjazm, z jakim apostołowie głosili prawdę o Chrystusie zmartwychwstałym, był znakiem dla innych, że mówili prawdę.

Wniebowstąpienie Pańskie Ewangelia (Łk 24, 46-53)

CZYTAJ DALEJ

Weigel o 1. pielgrzymce Jana Pawła II do Polski: 9 dni, które popchnęły XX w. na nowe tory

2024-05-13 18:50

[ TEMATY ]

George Weigel

Ks. Tomasz Podlewski

Pielgrzymka Jana Pawła II do Polski w czerwcu 1979 r. to było 9 dni, które popchnęły XX w. na nowe tory - mówił w poniedziałek biograf Jana Pawła II George Weigel. Dodał, że była to rewolucja sumienia, która zapoczątkowała rewolucję polityczną.

Weigel, który napisał m.in. biografię polskiego papieża zatytułowaną "Świadek nadziei", wziął w poniedziałek udział w dyskusji w Centralnym Przystanku Historia im. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego w Warszawie.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję